luni, 8 decembrie 2008

I love Romania

Luni seara. Ora 21:30. Se termină antrenamentul, mă duc in vestiar să mă schimb, ii salut pe toti şi plec. Ajung in statie, unde nişte tipi cu gânduri deloc bune stăteau "linistiti". Deoarece eram destul de obosit şi eram depăşit de situaţie, merg până la staţia următoare, pe jos. Aceeaşi situaţie, acelaşi comportament, oameni (dacă pot fi numiţi oameni)  diferiţi. Mă duc intr-un colţ până vine şi autobuzul. Din fericire am fost ignorat. Mă urc, se urcă şi ei, se face gălăgie mare acolo in spate, comportamentul lor grotesc ieşind astfel la iveală. Mă uit la ceas pe furiş, şi realizez că aproape am pierdut ultima cursă. Cobor în grabă, si se dă startul maratonului Staţie RATP- Autogară. Ajung la fix, chiar când microbuzul demara din staţie. Intru in masină si astept să ajungă in staţia la care trebuia să cobor. De acolo totul este liniştit, până când un câine lup scăpat de sub controlul stăpanilor apare în raza mea vizuală. Incerc să trec silenţios pe langă el, insă bestia vine in vârful picioarelor, tiptil, spre mine. Deoarece ştiam cine mi-e cel mai bun prieten, am apelat la el, deoarece era prin zonă: fuga. Ajung acasă la 22:30, mai mult mort decât viu, iau masa, pun capul pe pernă, şi dorm ca un prunc.

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.